Sweet Bumblebee.
Bonjour!

My blog is myself
Mood : I'm Bored -.-
Status : Lolipop

Story About Site

Scream Here



Credits Section
Skins by : Najla
Basecode : Lettha
Header : Sis Thiaa
Inspiration and tuto: Sis Ziera
View in : Google Chrome 
buat bumbung..
Tuesday 22 November 2011 | 04:09 | 0 panda

Hari nie ada orang buat kecoh buat bumbung....laaa sepupu aku dan bapanya buat bumbung utk jiran aku....
aku buat x tau ja...yala,dah berapa hari dah lepa buat bumbung..aku masa tu tengah dok tengok tv,kakak aku pula dok post blog dia...bosan gile!!!!!!!!!!!x tau nak buat apa...hah!blog kakak aku adalah lovenrainn.blogspot.com.saja  suka2 buh gambaq group kedah...maklum la sepupu akukan ultras kedah..aku la nie bukan guna notebook kakak aku tapi notebook sepupu aku..


Older Post | Newer Post